Ons team
Drie zussen met ieder eigen specialisme
Wij zijn drie ondernemende zussen en hebben onze eigen specialisme binnen ZUSTERS. Naast onze werkzaamheden, werken wij ook regelmatig als freelancer voor diverse organisaties. Hierbij een korte introductie over ons. Mocht je meer informatie willen of een CV willen opvragen, neem dan contact met ons op.
Ons team bestaat daarnaast uit een officemanager, een financieel medewerker en een salarisadministrateur.
Opleiding: In 2009 heb ik de opleiding Communicatiewetenschappen afgerond aan de Universiteit van Amsterdam. Tijdens deze studie staat de invloed van communicatie op de samenleving en vice versa centraal. Ik heb in het masterjaar gekozen voor de specialisatie Corporate Communicatie. Tijdens dit jaar deed ik onderzoek naar wat de invloed is van (interne & externe) communicatie op de identiteit van (non)profit-organisaties.
Ervaring: Ik heb ruim acht jaar ervaring bij verschillende organisaties. Als communicatiemedewerker bij een stichting en vervolgens bij een bemiddelingsbureau waar ik voornamelijk verantwoordelijk ben geweest voor de uitvoerende taken, van het organiseren van evenementen tot het verzorgen van diverse communicatie-uitingen. Van 2010 t/m 2015 ben ik werkzaam geweest bij een gemeente, waar ik nauw betrokken ben geweest bij de fusie. Als adviseur van onder meer bestuurders en projectleiders heb ik diverse communicatieplannen / strategieën ontwikkeld. Mijn droom is uitgekomen nu ik samen met mijn zussen ons eigen bedrijf heb. Hierin kan ik, naast het matchen van onze klanten met kandidaten, al mijn ideeën m.b.t. marketing en communicatie tot uitvoering brengen.
Persoonlijkheid: Mensen zouden mij beschrijven als een een nuchter, enthousiast en ondernemend persoon met een pro-actieve houding en een positieve kijk op het leven.
Eigenaar: Vanaf 1 juni 2013 ben ik officieel werkzaam voor ZUSTERS. Ik heb dit samen met mijn zussen opgericht omdat ik klanten en kandidaten graag een extra meerwaarde wil geven binnen de recruitment branche, door hen advies op maat te bieden. Persoonlijk contact en kwaliteit staat hierbij centraal. Naast dit leuke werk houd ik van reizen, sporten en genieten van kleine dingen.
Opleiding / ervaring: In 2009 heb ik de master Strategisch HRM aan de Universiteit Utrecht afgerond. Binnen deze studie van de faculteit Bestuurs- en Organisatiewetenschappen, stond met name het HR-beleid van de publieke dimensie en (semi)overheidsinstellingen centraal. Inmiddels heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van recruitment en als HR coördinator.
Consultant: Naast ZUSTERS werk ik voor tijdelijke projecten op een HR afdeling of als recruiter. Als persoon ben ik enthousiast, dienstverlenend, analytisch, zelfstandig, nauwkeurig en pro-actief ingesteld.
Opleiding: Na de Academie voor Lichamelijke Opvoeding heb ik in 2007 de master Prevention and Public Health aan de Vrije Universiteit van Amsterdam afgerond. Binnen deze studie ‘Gezondheidswetenschappen’ staat het aandragen van creatieve oplossingen voor complexe gezondheidsvraagstukken centraal.
Ervaring: Inmiddels heb ik zeven jaar ervaring opgedaan bij verschillende bedrijven (farmaceutische industrie, zorggroep, onderzoeksbureau, arbeidsbemiddelingsbureau) in de gezondheidszorg. Mijn kracht ligt in de veelzijdigheid van ervaring; van sales tot marketing – van beleidsmedewerker tot leidinggevend – van projectmanager tot manager chronische zorg (en tevens MT-lid). Mijn specifieke aandacht gaat uit naar verbeterprojecten op het gebied van preventie en gezondheidsbevordering door leefstijl en sport bij mensen met een
chronische ziekte.
Persoonlijkheid: Mensen zouden mij beschrijven als een energiek, zeer gemotiveerd en meedenkend persoon met een positieve inslag en een hands-on mentaliteit.